zondag 4 mei 2014

National Scrapbooking Day

Dit weekend is National Scrapbooking Day en aangezien ik nu helemaal alleen thuis ben heb ik alle tijd om even lekker te freubelen. ;)
Gisteren zag ik op Facebook dit leuk model kaartje voorbij komen en die moest ik gewoon maken. :) Zo'n leuk idee zoals de standaard met de Decorative Label pons gemaakt is.
De kaart heb ik verder naar mijn smaak afgewerkt. Ik ben gek op vlinders dus ik kon de verleiding niet weerstaan om weer de stempel Swallowtail tevoorschijn te halen.
Deze keer heb ik de basis in de kleur Tangerine Tango gedaan en het Designpapier is van  Watercolor Wonder.
De Swallowtail stempel heb ik eerst bestempeld in de kleur Crushed Curry en vervolgens met de marker in de kleur Tangerine Tango accenten aangebracht. Daarna heb ik de stempel afgedrukt. Zo krijg je kleurnuances.
Op de achtergrond heb ik swirls gestempeld met een stempel die uit de set Creative Elements komt en vervolgens heb ik de afdruk met de Aqua Painter licht ingekleurd.




Gebruikte Materialen:
Cardstock: Tangerine Tango.
Designpapier: Watercolor Wonder Designer Series Paper.
Stempels: Swallowtail, Creative Elements, Label Something.
Inkt/Marker: Tangerine Tango, Crushed Curry.
Gereedschap: Bitty Butterfly Punch, Artisan Label Punch, Decorative Label Punch, Scallop Trim Border Punch.
Embellishments: Jewels Basic Pearls.


Op You-Tube kwam ik dit Mini Albumpje tegen dat gemaakt is uit 1 vel Cardstock.
Hierbij heb ik net als de persoon uit het filmpje het Designpapier Fresh Prints van de Paper Stack gebruikt.
Dit is zulk heerlijk vrolijk papier wat ook heel mooi staat bij het Cardstock Crumb Cake.
Ik heb zowel bij het Cardstock als het designpapier de randjes gedistressed in de kleur Crumb Cake.
Dat geeft net dat beetje extra aan het boekje. In het boekje zitten ook tags verwerkt zodat je nog meer ruimte hebt voor foto's en journaling.
De hoekjes heb ik afgerond met de pons die bij de Envelop Punch Board zit.


Voorkant



Één kant open geslagen.



De andere kant open geslagen.



De flapjes omhoog, nu zie je de tags die ook aan de binnenkant zitten.


En de achterkant.



De foto's moet ik er nog in doen maar eerst nog even geschikte foto's zien te vinden. ;)
En dan kan ik hem ook verder afwerken met Embellishments.
De basis alleen al vindt ik leuk.

Gebruikte Materialen:
Cardstock: Crumb Cake.
Designpapier: Fresh Prints Designer Series Paper Stack.
Inkt: Crumb Cake.
Gereedschap: Envelop Punch Board.

En hebben jullie nog wat gedaan met National Scrapbooking Day?

Fijne dag nog en leuk dat je langs kwam. :)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: