donderdag 22 mei 2014

Gefeliciteerd

Ik kwam nog een leuke Challenge tegen, ditmaal die van  Around The World Stampin Up Challenge.
Ook zij hadden een leuke sketch in clean and simple style.
Ditmaal heb ik de leuke voorjaars stempelset Springtime Hello gebruikt in combinatie met onze Nederlandse stempelset Sentimenten.




Om de kaart wat meer op te halen heb ik de achtergrond geembossed met de Chevron embossingfolder.
De 2 kleuren Cardstock die ik gebruikt hebt zijn Primrose Petals en Garden Green.
Het groene steekt  heel mooi bij af bij het rose. Deze kleuren heb ik ook gebruikt voor de inkt.
Als kleine accentjes heb ik hier en daar nog een paar kleine Rhinestones geplakt.

Gebruikte Materialen:
Cardstock: Primrose Petals, Coredinatiosn Primrose Petals, Garden Green, Whisper White.
Stempels: Springtime Hello, Gorgeous Grunge, Papillon Potpourri, Sentimenten.
Inkt/Markers: Primrose Petals, Garden Green.
Gereedschap: Chevron Embossingfolder, Bitty Butterfly Punch, 1 1/4 Square Punch, 1 1/2 Square Punch,Word Window Punchm Modern Label Punch.
Embellishments: Rhinestone Jewels.


Fijne dag en bedankt voor je bezoek. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: