woensdag 30 april 2014

SU-per Challenge

Dan is hier op het nippertje mijn kaart voor het SU-per Challenge Blog. Deze keer hebben ze een sketch.
Aangezien ik een tekort aan stoere mannenkaarten heb koos ik voor dit thema. ;)
Ik heb de gave set Rev Up The Fun gebruikt, heerlijk stoer. Bij deze set zit ook nog een motor voor motor liefhebbers. ;)
De achtergrond heb ik gestempeld met Crumb Cake en de auto, rookwolk en tekst in de kleur Bermuda Bay. Deze kleur  haalt het geheel helemaal op.
Het geheel heb ik daarna zowel horizontaal als verticaal door een ribbelmaker gehaald.
Als slot een stukje lint in Bermuda Bay erbij geplakt en klaar is de kaart.



Gebruikte Materialen:Cardstock: Very Vanilla, Baked Brown Sugar.
Stempels: Rev Up The Fun.
Inkt: Crumb Cake, Bermuda Bay.
Embellishments: Taffeta Ribbon Bermuda Bay.

Bedankt voor het langs komen en een fijne avond nog. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: