woensdag 23 april 2014

Geboorte

Toen ik de Challenge bij het SU-per Challenge Blog zag wilde ik graag mee doen.
Het thema is Geboorte. Ditmaal heb ik gekozen om mijn kaart in pasteltinten te maken.
Ik heb hiervoor de kleuren So Saffron en Wisteria Wonder gebruikt.
De stempels van de Zoo Babies zijn zo leuk voor geboorte kaartjes en ik ben helemaal verliefd op dit girafje. :)
Ook de hartjes kunnen niet ontbreken op zo'n kaart dus heb ik de Embossingmal van Adorning Accents gebruikt om een geembossed randje te maken en de hartjes stempel uit de Hostess Set Sweetly Framed om de achtergrond te stempelen en de hartjes uit de Embosslits Fashionable Hearts om extra accennten op de kaart aan te brengen.


Het was nogal lastig om een goede heldere foto te maken en dit is de beste tot nu toe. Het lichtinval is niet helemaal fijn vandaag.





Gebruikte Materialen:Cardstock: So Saffron, Wisteria Wonder, Whisper White.
Stempels: Zoo Babies, Sweetly Framed ( Hostess ) , Cuddle and Kisses.
Inkt: Wisteria Wonder, Crumb Cake.
Gereedschap: Tiny Wave Stampin Trimmer Rotary Cutting Blade, Embossing folder Adorning Accents, Framelits Dies Word Bubbles, Embosslits Fashionable Hearts.


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

corryskaart zei

Hoi rosalien
Wat een lieve leuke kaart en prachtig in die gele kleur
Groetjes corry