donderdag 13 februari 2014

Meeting Stampin Creations Team

Afgelopen zaterdag was het zover, we hadden een meeting van ons team, ditmaal was het bij Gerjon thuis. Nu hadden de dames de vorige keer zoveel commentaar op mijn werkplek, nu was Gerjon aan de beurt....lol... Wat een heerlijke plek om te werken heeft zij. Die werd dus ook uitgebreid bewonderd door ons. :)
Yvon is net ingestapt als demo, dus het was de eerste keer voor haar dat ze erbij was. Vanwege de afstand was zij een paar dagen eerder gekomen en heeft het weekend bij mij gelogeerd, wat heel gezellig was. :) Ik had nu ook alle tijd om haar vragen over het SU gebeuren te beantwoorden en uit te leggen.
s'Avonds hebben we een heerlijke pannenkoek gegeten in het Pannenkoek Restaurant. Jammie!!
Van Yvon kreeg ik nog dit leuke Jampotje wat ze helemaal versierd heeft met hoe kan het ook anders spullen van SU. :))




De volgende dag na de boodschappen hebben we heerlijk zitten freubelen. Aangezien mijn swapjes nog niet af waren heb ik die nog even af gemaakt.
Ik had met de Tag topper Punch deze tagjes gemaakt met een lekkere After Eight ertussen.




Zaterdagochtend hebben we gauw de auto in geladen en toen snel Winande en Ilja opgehaald en met z'n vieren zijn we verder gereisd naar Gerjon.
Jolanda en Ellen waren inmiddels ook al gearriveerd.
Na de koffie met lekkers werd er eerst geswapt, en dit zijn de swapjes die ik mocht ontvangen.



De grote witte kaart is van Winande, de Crafkaart met Hello is van Yvon ( binnenin zitten een paar theezakjes ), het doosje met waxinelichtje is van Ilja, mijn tag topper tagje met After Eight, een mooie label van Jolanda, een boekenlegger van Gerjon en als laatse een paar heerlijke koekjes verpakt met een label van Ellen.
Leuk zijn ze allemaal hé? :)) Bedankt dames, ik vindt ze helemaal geweldig. :)

Daarna kregen we van Ellen een Workshop met een Resist Techniek met Wax papier en Embossingfolders.
Bij deze techniek haal je het Waxpapier door de Embossingfolders heen. Het geembosde Waxpapier leg je dan tussen 2 glanzend stukjes papier ( b.v. fotopapier ), dit leg je dan weer tussen een paar vellen printpapier  ( dit om je strijkijzer te beschermen tegen de was die gaat smelten ) en gaat dit dan strijken. De was gaat dan smelten en het patroon trekt dan in het glanzend papier. Hierdoor krijg je een positief en een negatief afdruk die je vervolgens met een brayer en inkt kan bewerken.
Je krijgt hier hele leuke achtergrondjes mee.
Dit zijn een paar voorbeeldjes die Ellen gemaakt had.



Het ging niet helemaal soepeltjes bij mij doordat het strijkijzer niet heet genoeg was en mijn Waxpapier verschoof toen ik wilde kijken of het gelukt was. Maar het goede gedeelte heb ik kunnen gebruiken om deze 2 kaartjes te maken. ;)





Hierna volgde een workshop van Jolanda. zij had een schitterende kaart gemaakt met Aquarel techniek. En dit is mijn kaartje geworden, nagemaakt naar aanleiding van haar voorbeeld.
De afbeelding heb ik gestempeld op het Aquarel papier van SU. Wat een mooi stevig papier is dat, en het kleurt ook erg fijn. Een heel verschil met het goedkope papier wat ik heb, wat dat betreft is dit het geld zeker waard.



Ellen en Jolanda bedankt voor de super leuke Workshops. :)) Deze technieken gaan we zeker vaker gebruiken.

Ik had nog zo voorgenomen om foto's te maken maar dat ben ik vergeten. Gelukkig was Yvon wel zo slim dus ik mocht haar foto's gebruiken voor mijn blog. Thanks Yvon. :)
Hier is  een kleine impressie van de dag.




Helaas kon Geralda die ook net ingestapt is als demonstratrice deze dag niet bijwonen maar ik  hoop dat je de volgende keer er ook bij bent. ;)
Het was een super dag dames, reuze bedankt voor alles en ook Gerjon die deze keer de Gastvrouw was. Jij ook bedankt voor de goede zorgen en de heerlijke soep die je voor ons gemaakt hebt. :))
Ik kijk alweer uit naar de volgende Meeting. :))

Gebruikte Materialen  van de Projectjes:

Swap ScallopTag met After Eight:

Papier: Cardstock Crushed Curry, Strawberry Slush, Bermuda Bay, Smoky Slate, Designpapier: Kaleidoscope Designer Series.
Stempels: Just Sayin.
Inkt: Crushed Curry, Strawberry Slush, Bermuda Bay, Smoky Slate.
Gereedschap: Word Bubbles Framelits, Scallop Tag Topper Punch.
Embellishments: Bakers Twine Gold, Taffeta Ribbon Bermuda Bay, Ruffle Stretch Trim Strawberry Slush, Crushed Curry.



Workshop Kaarten Ellen:

Papier: Cardstock Pear Pizzazz, Designpapier: Afternoon Picnic, Glossy Papier, Wax Papier.
Stempels: Banner Blast Stamp Set ( SAB ).
Inkt: Pear Pizzazz.
Gereedschap: Banner Punch, Elegant Butterfly Punch, Bitty Butterfly Punch, Square Lattice Embossingfolder.
Embellishments: Jewels Basic Rhinestones.

Workshop Kaart Jolanda:

Papier: Cardstock Pink Piroutte, Very Vanilla, Water Color Paper.
Stempels: Postcard, Gorgeous Grunge, Simply Sketched, Pretty Petites ( retired SAB ).
Inkt: Baked Brown Sugar, Real Red, Pink Piroutte, Pistachio Pudding.
Embellishments: Tagje, Seam Binding Crumb Cake.



Lijkt het jou ook wat om Demonstratrice te zijn? Kijk hier dan eens bij dit bericht waar een Aktie loopt als je nu instapt tijdens de Sale a Brations periode.
En wie weet ben jij de volgende keer ook bij onze Meeting. :)

Ook vindt je hier informatie over de Sale a Bration Aktie en de voordelen die je nu hebt als je een Party houdt.
Heb je vragen hierover dan kan je mij altijd mailen op m.zwackhalen@planet.nl.


Zo nu ga ik gauw mijn bedje opzoeken, morgen werk ik mijn blog verder bij. Ik heb nog een hoop projectjes die ik in kan plannen op mijn blog. ;)

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

corryskaart zei

zo jij bent even goed druk geweest maar het zijn allemaal prachtige dingen geworden!
groetjes corry

martina's kaartjes zei

wauw, dit ziet er allemaal indrukwekkend uit ! heel erg geslaagde creaties en het ziet er enorm gezellig uit ! mooi zo !
grtjs,martina
x