dinsdag 7 januari 2014

SU-per Challenge Designpapier

Toen ik deze uitdaging zag op het SU-per Challenge Blog moest ik meteen denken aan die leuke Dress Up Framelits Dies. Het is alweer even geleden dat ik deze gebruikt hebt. "Shame on me"....lol.... En ik wilde ook weer eens iets anders als een kaart maken, dus dit was een leuke afwisseling. ;) De achterkant van de paspop heb ik ook versierd.
Terwijl ik bezig was zag ik een stansje liggen van de Apothecary Accents set wat over was van een ander project en dacht dat het misschien leuk was om er een bijpassend tasje mee te maken.
Er kan zelfs een klein snoepje in, een Chocotoff b.v. jammie!!! Maar goed dat ik die niet in huis heb. ;)
Zie hier het resultaat. :)



Gebruikte Materialen:Papier: Cardstock Soft Suede, Designpapier Venetian Romance, Chipboard.
Inkt: Soft Suede.
Gereedschap: Framelits Dress Up, Apothecary Accents, Embossingfolder Fancy Fan, Itty Bitty Shapes Punch Pack.
Embellsihments: Silver 1/8 Ribbon.

Bedankt weer voor het langskomen. :))

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

corryskaart zei

Hoi rosalien
Wat een leuke creatie en dat tasje erbij maak het compleet
Groetjes van corry