maandag 5 augustus 2013

Thoughts of You.....

Thoughts of You.....
Door alle drukte op het thuisfront komt mijn kaartje voor het Challenge Blog De Dutch Card Lovers een beetje laat op mijn blog te staan. ;)
We zijn de afgelopen week druk bezig geweest om de financieƫring rond te krijgen van ons nieuwe huis. En daarnaast is manlief vrijdag met zijn 2e chemokuur begonnen, dus vandaar dat ik een beetje achter loop met mijn kaartjes. ;)

De Challenge bij de DCL is water, zwemmen, varen, spetters, golven.....zomers dus. Leuke Challenge Cornelie. :)  Ik kon niet echt een zomerse stempel vinden in mijn voorraad wat hierbij paste. Vandaar dat ik niet verder kwam als de spetters en de paraplu stempel en de wolken embossingfolder. Samen met de tekst is het dus niet echt een zomerse kaart geworden. ;) Maar ook deze heb je af en toe nodig.


Materiaal:Papier: Cardstock Whisper White, Island Indigo, Core'Dinations Pool Party.
Stempels: Postage Collection ( Hostess ), Rain Or Shine.
Inkt: Island Indigo.
Embellishments: Sycamore Street Ribbon Island Indigo, Sycamore Street Button Pool Party.
Gereedschap: Embossingfolder Cloudy Day, Framelits - Chalk Talk.

Deze keer worden wij gesponsord door Scrapcorner met wederom een hele gave prijs, namelijk een Naamstempel naar keuze. Hoe cool is dat? :) Heel erg bedankt voor de sponsoring. ;)






Ik ben benieuwd wat iedereen met deze leuke Challenge maakt. :) Heel veel succes.

Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

Marjan zei

Heel begrijpelijk Rosalien, het is een mooie kaart en inderdaad heb je deze kaartjes ook wel eens nodig!
Sterkte voor Rinus! Ik stuur je snel mijn bestelling!

Ellen zei

Mooie combinatie van de wolkjes met de paraplu's en de perfect passende tekst!

Stampidoe@gmail.com zei

Ik vindt hem super en toch met het thema water is toch prima. Vindt hem erg origineel zelfs.