donderdag 29 augustus 2013

Herfst/Winter Catalogus en aanbieding SU

Butterfly Bundle met 15% Korting



Yes!!! Mijn favoriete stempelset Papillion Potpourri is in de aanbieding in combinatie met de kleine Bitty Butterfly vlinderpons. :)) Ik gebruik hem zovaak ook samen met de andere vlinderstempels Best of Butterflies en de Elegant Butterfly pons. Maar ja, ik ben dan ook gek op vlinders. :) Ze zijn zo veelzijdig in gebruik en passen letterlijk overal bij.

Deze aanbieding is geldig vanaf 29 augustus tot 30 september.





Je kan kiezen of je de Bundle in Hout of Clear wilt hebben.

In Hout kost hij: 42,20 euro - bestelnummer - 135312
In Clear kost hij : 37,20 euro - bestelnummer - 135311

Hier kan je hem nog beter bekijken op de Flyer.

Mocht deze nog op je verlanglijst staan dan is het nu de gelegenheid om hem te bestellen met korting. ;)

Op 10 september gaat er een verzamelbestelling de deur uit en dan kan ik hem mee bestellen voor je mocht je interresse hebben.

Je kan mij mailen op: m.zwackhalen@planet.nl

En ook is vandaag de nieuwe Herfst/Winter Catalogus uitgekomen vol met prachtige producten en voorbeelden. :)



Je kan hem hier online bekijken.
Ook hieruit kan ik meebestellen met de verzamelbestelling. Kan je niet zo lang wachten?? Ook geen probleem je kan ook zo bestellen. ;)
Veel lees plezier. :)
Wil je hem liever in je handen hebben en door kunnen bladeren dan kan je de Catalogus ook bij mij bestellen. Voor 3,00 euro inclusief verzenden komt hij naar je toe.
Bij een bestelling vanaf 35,00 euro krijg je hem gratis van mij. Wel even vermelden dat je hem wilt ontvangen.


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: