zaterdag 26 november 2011

Dutch Card Lovers Challenge 118

Dutch Card Lovers Challenge 118

Deze week ben ik aan de beurt en heb deze best wel lastige sketch gemaakt voor jullie. Een echte uitdaging dus, ook voor ons. En zoals jullie op ons Challenge Blog kunnen zien kan je er weer alle kanten mee op. Het is weer zo leuk om al de verschillende uitwerkingen te zien van iedereen.

This week it's my turn to look after the Challenge and I made this sketch. It isn't a easy one, not even for us. So it's a real Challenge. But as you can see on our Challenge Blog you can use this one on different ways. It's so great to see what everyone made with it.















En dit is wat ik ervan gemaakt hebt. Ik heb een afdrukje van een Chinese Magnolia gebruikt die ik van iemand heb gekregen. Ik heb ook geprobeerd om wat Chinese kleuren erin te brengen met roze en bruin.
Verder is de kaart  heel simpel gehouden.

And this is what I made. I used a Magnolia image. This cute Chinese Magnolia image was given to me. I tryed to use some Chinese colours like pink and brown on my card. The card is plain and simple.

Supplies:
Stempels/Stamps: Magnolia.
Papier/Papers: Craft Cardstock, Basic Grey.
Gereedschap/Tools: Coluzzle, Embossingmal Craft Concepts.
Inkt: Color Box Chalk, Memento tuxedo Black.
Embellishments: lint/ribbon, Perlen Pen Opak, prima flowers.
Gekleurd/Coloured: Copics - R20 RV0000 RV00 RV23 RV04 RV06 E000 E00 E11 E21 E30 E35 E37 RV02.

De prijs die je deze week kan winnen is beschikbaar gesteld door Karin de Graaf van Stempelstudio. Een ontzettende leuke prijs, bedankt Karin. :))
We zijn weer heel benieuwd naar de inzendingen en wat jullie ervan gaan maken. ;)

The price you can win this week is sponsord by Karin de Graaf from Stempelstudio. A fantastic price, thanks Karin. :))
We can't wait to see all the entries and what you make with it. ;)

3 opmerkingen:

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Wat is ie snoezig!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart rosalien.

groetjes karin

By Aline zei

Jouw kaart is werkelijk prachtig, echt een beauty... en lastig vond ik de sketch niet, het was eerder wat ongewoon om met een cirkel en een driehoek aan de slag te gaan... maar aan de andere kant ook weer een uitdaging... ;)