maandag 31 januari 2011

Duo Challenge - Kalender

Duo Challenge - Kalender

Bij het Challenge Blog van Duo Challenge kon je in Jauari een kalender bestandje aanvragen om bij hun Challenge te gebruiken. Nu zie ik dat ik net een dag te laat ben om hem in te leveren. Jammer! Toen ik op You-Tube aan het surfen was kwam ik deze leuke tutorial tegen, een verjaardagskalender in een CD doosje. Helemaal leuk, dus die wou ik ook eens proberen. Voor mijn project heb ik één van mijn nieuwe stempels gebruikt die ik heb Cute Stamps and Cards tegen kwam in de winkel, nml. van Tickled Pink Stamps. Dat is een nieuw merk. En deze stempel vondt ik zo leuk dat ik die kon niet laten liggen....lol...
Deze doet ook mee met de Challenge van Tickled Pink Stamps waar het thema Vintage is, b.v. vintage kleuren, randen beinkten, papier uit een oud boek gebruiken, distressen etc. Ik heb de randen van het papier geschuurd, net als de borderrand van het gras en de swirls.

At the Challenge Blog of Duo Challenge you could ask for the Calender Template to use for their Challenge. Unfortunally I'm a day late for the Challenge. Too bad! While I was surfing on You-Tube I came across this great tutorial for a CD Case Calender. I loved it and wanted to make one too. For my project I used one of my new stamps that I found in the store of Cute Stamps and Cards. This is a new line of stamps called Tickled Pink Stamps. I couldn't resist it, I love this stamp....lol....
I'm also entering this for the Challenge of Tickled Pink Stamps where the theme Vintage is. You can think of using vintage colors, ink the edges, use papers from a old book, distressing etc. I sanded the edges of the papers, and also the grass border and the swirls.























Supplies:
Stempels/Stamps: Tickled Pink Stamps ( Cute Stamps and Cards ).
Papier/Papers: Color Core, Designpapier onbekend/unknown.
Gereedschap/Tools: Bosskut, Avec, Martha Stewart, CD Case.
Embellishments: prima flower, strassstones.
Inkt: Memento Tuxedo Black.
Template: Kalender/Calender Duo Challenge.
Gekleurd/Coloured: Copics - B60 E000 E00 E11 E21 E08 E07 YG03 RV02 RV04 R02 R05 R08 R32 R46.

7 opmerkingen:

Jolanda Cuper zei

Prachtige kalender! Jammer dat je te laat was maar nu kunnen wij er nog van genieten!
Groetjes Jolanda.

Marjan zei

Vind hem super!

Angèle zei

Wat een leuk idee Rosalien. Ik zag net het filmpje. Wat een mooie uitvoering heb je ervan gemaakt!

Groetjes, Angèle

Heidie zei

wat een leuk idee zeg, en je uitvoering is erg mooi.

groetjes Heidie

Zarah zei

Very, very cute!

Thank you for playing with us at TPSC this week! :D

Anneke Wijers zei

Wat een leuke kalender!
Ik vind de stempel en de afwerking fantastisch!

Sonya zei

Super idea! Red is one of my favorite colours. Love what you have done with that gorgeous stamp.