donderdag 9 december 2010

Stylish Blogger Award

Stylish Blogger Award














Van Joyce kreeg ik deze Award. Ik ben er heel blij mee, toch weer een hele eer om zo iets te krijgen. Bedankt Joyce. :))

Nu moet ik aan een paar dingen voldoen nml.:

1. Degene bedanken en linken van wie ik de Award gekregen heb.
2. 8 Dingen over mijzelf vertellen.
3. De Award doorgeven aan 8 pas ontdekte bloggers.
4. Laat deze mensen weten dat je een Award heb voor ze.

Oke, hier dan 8 dingen over mijzelf.

1. Ik vindt het heerlijk om creatief bezig te zijn en nieuwe dingen uit te proberen.
2. Ik het leuk vindt om met mijn zus te shoppen. :))
3. Ik gek ben op ijs. Yammie!!
4. Ik alweer verlang naar het voorjaar en de zomer. :)
5. Ik nog niet weet wat wij met kerst eten. Tips???
6. Ik het heerlijk vindt om in het bos te wandelen met de honden.
7. Ik de Canadian Tenors geweldig vindt. :)
8. En Osmond fan ben.

I got this Award from Joyce. Thanks Joyce, I love it, it's a honor to receive this one. :))

So now I need to fulfill the requirements:


1. Thank and link back to the person who gave the award.
2. Share 8 things about yourself.
3. Forward it to 8 recently discovered bloggers.
4. Contact those bloggers and tell them about their awards.


The 8 things about me:

1. I love to be creative and try new things.
2. I love shopping with my sister. :))
3. I love ice cream. Yammie!!
4. I can't wait to have spring and summer again. ;)
5. I don't know what we will eat with Christmas. Tips??
6. I love to walk with my dogs in the woods.
7. I love the Canadian Tenors. ;)
8. I'm a Osmond fan.

Nu moet ik hem weer doorgeven aan 8 andere bloggers.
Now I am passing this award on to 8 more bloggers.

1 Sandy Hulsart - zij maakt geweldig mooie kaarten / she makes beautiful cards
2 Beccy's Place - omdat hele leuke digi's maakt die je gratis kan downloaden / because she makes beautiful digi's and gives them for Free for us to download
3 Ingrid - zij maakt zulke mooie creaties / she makes such beautiful projects
4 Marjan - zij heeft zo'n geweldige blog met leuke workshops / she has such a great blog with some amazing Tutorials
5 Renske - ook zij heeft hele leuke workshops ( duidelijk met video uitgelegd ) en projecten op haar blog staan / she has also great Tutorials ( with video ) and project on her blog
Jolanda - zij maakt echt de meest prachtige dingen / she makes some amazing projects
7 Debbie - wow, geweldig de dingen die zij maakt / wow, she makes some amazing and beautiful projects
8 Robyn - geweldig inspiratie blog met voorbeelden gemaakt met de Cricut / a great inspirations blog for things made with the Cricut

3 opmerkingen:

Marjan zei

Dank je wel voor deze award, Rosalien!Ik waardeer het erg en zal het vanmiddag op mijn blog zetten.

Groetjes, Marjan

Jolanda Cuper zei

Hartelijk Bedankt voor je award ik ga het vandaag of morgen op mijn blog zetten! Vind het echt geweldig dat je aan mij gedacht hebt! Groetjes Jolanda.

Ingrid zei

Bedankt Rosalien! Er aardig dat je aan mij dacht. Een paar weken geleden heb ik dezelfde award ontvangen uit Australie en toen ook 8 dingen over mezelf verteld. Dus dat ga ik maar niet nog een keer doen, anders lopen de mensen nog weg door al dat gepraat over mezelf ;-) Maar ik vind het een eer dat je de award aan mij doorgeeft!
Hugs Ingrid