zaterdag 28 augustus 2010

Challenge Dutch Card Lovers

Challenge Dutch Card Lovers

Deze week is het mijn beurt om de Challenge te verzorgen en heb ik deze sketch gemaakt. Een beetje een moeilijke omdat het meerdere lagen heeft. Dus ik ben heel benieuwd wat iedereen ervan gaat maken. ;) De uitwerkingen van het DT zijn heel mooi geworden. Zo leuk om te zien dat ze toch allemaal totaal anders zijn.
Kijk maar eens op het Challenge Blog.

This week it's my turn to look after the Challenge and I made this sketch. It's not a easy one because of all the layers. So I can't wait to see what everone will create with it.;) The DT made beautiful cards, so have a look at our Challenge blog. It's so nice to see how different they all look when we are using the same sketch.

Mijn sketch. My sketch.

















Deze week worden wij gesponsord door Stempelstudio en Karin de Graaf heeft een hele leuke prijs beschikbaar gesteld.  Genoeg reden om met ons mee te doen. :))

This week we are sponsord by Stempelstudio and Karin de Graaf has a great price for the winner. So why don't you join us? :))



















En dit is dan mijn uitwerking geworden. Deze keer heb ik de binnenkant niet gedaan. ;)

And this is my card that I made with this sketch. This time I didn't decorate the inside. ;)























Supplies:
Stempels/Stamps: Whiff Of Joy.
Papier/Papers: Color Core, TPC Studio.
Gereedschap/Tools: Nestebilities, Mc.Gill, EK Success, Coluzzle.
Embellishments: spacer, brad, prima flower, klein roosje/little rose.
Inkt : Memento Tuxedo Black, Color Box.
Gekleurd/Coloured: Copics - 0 Colorless Blender E000 E00 E11 E57 B0000 B41 R02 R08 B97 C00

Geen opmerkingen: