vrijdag 16 juli 2010

Award

Award

Deze Award kreeg ik van Yvonne. En dit is wat zij zei :
Ga deze award doorgeven aan Rosalien omdat ze het zo ontzettend druk heeft met de DutchCardLovers en zich niet voor 100 maar 200% daarvoor inzet en natuurlijk ook vanwege haar prachtige kaarten die ze iedere week weer laat zien.











Zo lief, bedankt Yvonne, hier ben ik heel blij mee. :))

Dit is de tekst die erbij hoort, die heb ik even van Yvon haar blog gecopieerd. ;)

The world of blogging is amazing. Trough blogging I made friends of places I have never heard of before. I experienced kindness and caring.I hope my blog friends will pass this award to only three caring and kind people from anywhere who touched our heart.

En ik ga deze doorgeven aan Jacqueline en  Agnes omdat ik erg kan genieten van hun creaties en als wij samen scrappen ( helaas door drukte niet zo vaak ) wij veel lol hebben met elkaar. Bedankt  dames. :))

Geen opmerkingen: