dinsdag 22 juni 2010

Candy's Miriam en Nicole

Het is Candy tijd in Blogland.

Deze 2 gave candy's kwam ik tegen en wil ik graag delen met jullie.

De eerste gave Candy is van Miriam.


















Dit is wat zij zegt over haar Candy. ( heb ik even van haar blog gecopieerd )
Ik ga een BLOGCANDY weggeven.


Waarom

* Ik donderdag jarig ben en dan alweer 42 jaar wordt
* Vorige week over 20.000 bezoekjes ben gegaan
* Vorige week de 100 blogvolgers ben gepasseerd.

3 reden dus om een CANDY weg te gaan geven.
De Candy is mede gesponserd door MIEKELOTTE . Aya en Peter hartstikke bedankt hiervoor.

Wat zit erin:

-Een grote stempel van kars ( te koop bij miekelotte in verschillende designs)
-Zelfplakkende drew drops van kars (te koop bij miekelotte in verschillende kleuren)
-Centers van marianne design (te koop bij miekelotte in verschillende designs en kleuren)
- 15x15 papier basic grey-kraft papier
basic grey-lime rickey
making memories - flower patch
-lintjes
-tags 2 verschillende
-pins
-bloemen
-roosjes

Wat moet je doen :


- Laat een reactie achter zodat ik weet dat je mee wilt doen
- Wordt volger als je dit nog niet bent
- Plaats deze foto op je eigen blog

MOCHT je geen eigen blog hebben zet dit dan even in de reactie dan kan je toch meedoen

Op 2 juli laat ik mijn dochter een naam trekken uit alle reactie's en controleer of je aan alle drie de dingen voldoet. En maak dan s'avonds bekend wie de winnaar wordt van deze blogcandy.

Ik heb niks teveel gezegd over Miriam's Candy of niet? :)) Miriam's Blog kan je hier vinden.

..............................................................................................................................................................


En hier volgt een gave Candy van Nicole.

















Dit is wat Nicole zegt over haar Candy. ( heb ik ook even gecopieerd van haar blog )

Beste Copic Fans


Ik heb heel gaaf nieuws !! Luister en huiver LOL

Deze maand mag ik namens de importeur van de Copic Markers in Nederland meerdere echt super gave en geweldige candy's weg geven !! Vol plezier wil ik jullie dan ook laten weten wat ik weg geven mag, namelijk :



2 x Etui met glitter spica pennen van Copic met de 12 allernieuwste kleuren !!

3 x Copic tampon Absorber voor het maken van achtergronden en deze word geleverd met houder. ( hierover zal ik nog wat meer uitleg geven ter zijner tijd ! )

2 x Copic Etui voor 48 sketch markers

2 x Copic Ciao set van 5 markers.

Als dit geen gave Candy's zijn dan weet ik het niet meer !!! Daarnaast zullen jullie je afvragen wat die foto hierboven doet met de 8 hervulflesjes. Deze voeg ik zelf toe aan de Candy :-)

Wat moet je doen :

* Zorg dat je volger bent van mijn blog en laat een reactie achter in deze post over deze Candy.

Voor de dames en heren met een blog wil ik vragen of jullie deze Candy op je blog zouden willen plaatsen. Elke week ga ik dus 2 of 3 winnaars kiezen uit alle reactie's... en deze winnaars mogen mij dan zijn of haar adres gegevens mailen. Hou er wel rekening mee dat je de verpak en verzendkosten moet betalen ! Vind je dit geen probleem, dan zou ik zeggen..... Doe gezellig mee ! Als allerlaatste zal ik de Hervul flesjes gaan verloten, deze verzend ik alleen per pakket post omdat ik geen risico's wil nemen dat de flesjes stuk gaan tijdens het verzenden. Alle winnaars zal ik kiezen via een Random generator, dus je maakt allemaal even veel kans ! De eerste winnaars maak ik bekend op : Dinsdag 29 Juni en daarna elke volgende week Dinsdag.

Gaaf toch?? :)) Nicole's blog kan je hier vinden.

Gave Candy's dames.:)) En iedereen veel succes! ;)

Geen opmerkingen: