dinsdag 11 mei 2010

A Sisters Hope Challenge

A Sisters Hope Challenge

Deze keer is het een kleuren Challenge bij A Sisters Hope, namelijk de kleuren rose, paars en grijs. Voor deze uitdaging moest ik meteen aan deze stempel van Sugar Nellie denken, een lekker stoer meisje. De kleuren vondt ik helemaal bij haar passen. Ik heb deze keer een ander model kaart gemaakt namelijk een diagonaal dubbele pocket kaart. Die heb ik een keer op de side van Splitcoaststampers zien staan en uitgeprint. De grote grijze bloem en het grijze roosje waren eigenlijk wit en heb ik met de copics bewerkt zodat het bij de kaart past.

This time the Challenge at A Sisters Hope is a color challenge. You have to use the colours pink, purple and grey. Immediately I had to think of this stamp from Sugar Nellie, a lovely sturdy girl. These colours fits so well with her. I made a diferent kind of card, it's a diagonal double pocket card that I found at Splitcoaststampers. The big grey flower and the grey rose was original white and I coloured them with my copics so it would fits with the card.

























En hier nog een foto waarop de tags te zien zijn. On this picture you can see the tags.


















Supplies:
Papier/Papers: Cardstock, Cratepaper.com
Stempels/Stamps: Sugar Nellie, Whiff of Joy, Hero Arts.
Gereedschap/Tools: Quickutz, Mc.Gill.
Embellishments: lint/ribbon, prima flowers, roosjes/roses, lintvan papier/ ribbon made of papers.
Inkt: Memento Tuxedo Black, Ranger Distress Ink Dusty Concord, Black Soot, Color Box.
Gekleurd/Coloured: Copics- E000 E30 YR0000 RV10 RV00 RV02 V15 BV11 C1 C3 C5

3 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schattig kaartje prachtig is die

Jolanda Cuper zei

Wat een prachtige kaart!
Mooi gemaakt en heel leuk ik vond de uitdaging voor deze week van DCL ook erg mooi!Misschien ga ik daar nog wel aan mee doen!
Groetjes Jolanda.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Prachtig kaartje ,leuke stempel gebruikt.
gr Agnes