vrijdag 29 januari 2010

Award gekregen

Award gekregen

Deze award heb ik gekregen van Miriam, Mascha en Helga.
Bedankt dames, ik ben er erg blij mee.:))  Van mascha hd ik hem al een paar maanden geleden gekregen maar door drukte was ik er nog niet aan toegekomen om hem te plaatsen. Dus nu 3 vliegen in één klap. ;)
Er zijn een paar regels verbonden aan deze award, namelijk:

1 Kopieer deze award naar je blog

2 Maak een link naar de persoon van wie je deze award gekregen hebt
3 Vertel 7 intressante dingen over jezelf
4 Kies 7 andere bloggers om de award door te geven
5 Maak een link naar hun blog
6 Laat een berichtje achter op hun blog,om ze te vertellen over de award die ze gekregen hebben van jouw

Nou 7 intressante dingen over mijzelf vertellen, dat weet ik niet zo gauw. ;) Eens kijken...

1 - Ik ben getrouwd met een hele lieve man en heb 2 schatten van kinderen. :))
2 - Ik ben gek op honden en wij hebben dan ook 2 Duitse Herders.
3 - Ik heb vroeger allerlei hobby's gedaan, poppen maken, pergamano, 3d kaarten en dan nu scrappen en   kaarten maken met fun stempels.
4 - Ik heb een jaartje op naailes gezeten, maar dat was het niet helemaal.
5 - Ik kan absoluut niet breien...lol...
6 - Ik ben een echte snoepkont.
7 - En tot ergenis van de familie kijk ik naar GTST. :))

De bedoeling is dat ik deze award weer door geef aan 7 andere mensen, maar bijna iedereen heeft hem al. Dus heb je hem nog niet wees dan zo vrij om hem hem mee te nemen. ;)

1 opmerking:

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award, en wat een schattig kaartje met die beer prachtig