donderdag 21 mei 2009

Stamp Something Challenge

Stamp Something Challenge



Deze week staat het Designteam lid Lauren in de spotlight bij het Stamp Something Challenge blog. Haar stijl is Clean and Simple en ter ere van haar is dat deze week het thema, met daaraan gekoppeld dat het een bedankkaart moet zijn. En hier ben ik de fout ingegaan en heb de tekst "thinking of you" gebruikt. Het is voor mij de eerste keer dat ik een clean and simple kaart maak en dat was best wel lastig. Je moest je laten inspireren door een kaart van haar en dit is hem uiteindelijk geworden.


De bloemen is een stempel van Autumn Leaves en de tekststempel is van Daisy Bucket. Het vlindertje heb ik uitgestanst met een stans van de Trekpleister en op het lijfje heb ik kraaltjes geplakt. De pins heb ik zelf gemaakt en door het lint gestoken.

1 opmerking:

~Denise Lynn~ zei

Beautiful card, love those butterflies. Thanks for joining us at Stamp Something. :)