zaterdag 30 mei 2009

Gastdesigner gezocht

Gastdesigner gezocht



Bij Lelo Design zoeken ze een gastdesigner voor de maanden juni en july. Er zijn al veel mensen die een poging wagen en ik dus ook ...lol :)) Je moest hiervoor een ronde kaart maken en de stempel die je gebruikt hoefde niet perse van Lelo Design te zijn. Dat kwam mooi uit want ik heb helaas geen stempels van hun. Om toch een beetje in hun stijl te blijven heb ik een stempel van een ezel van Whiff of Joy gebruikt.
Het is een beetje een druk kaartje geworden, maar wel lekker vrolijk. :)) Die bloem linksboven kwam ik op You-Tube tegen ( deel 1 : http://www.youtube.com/watch?v=Wq13kni7eBA en deel 2 http://www.youtube.com/watch?v=A3alEQUGx04 ). Ik vond dat zo'n leuk idee dat ik hem ook wou uitproberen. Alleen maakte ik de fout om toen ik in het midden een gaatje prikte om de 2 prima bloemen met de brad vast te maken ik de bloem een beetje uitelkaar duwde waardoor ze nu dus niet meer naadloos aan elkaar aansluiten. Een les voor de volgende keer. ;)
En zo ziet de achterkant eruit.


Gebruikte materialen:

Papier: Cardstock, Dream Street Papers.
Stempel: Whiff of Joy.
Stansen: Nestabilities.
Materiaal: Coluzzle.
Embellishments: Prima Flowers, brads, lint, eyelet.
Ingekleurd: Copic Ciao markers.

Geen opmerkingen: