zaterdag 11 april 2009

Stamp With Fun

Stamp With Fun


Stamp with fun is een nieuwe challenge blog en de eerste challenge is een kaartje maken naar aanleiding van een sketch. En dit is mijn kaartje geworden.

Het lieve ezeltje is een stempel van Whiff of Joy en dat schattige schaapje is van Penny Black. Beide heb ik ingekleurd met mijn prisma potloden. Op de hoeven en de vlakjes op de ballonnen heb ik een glanslaagje aangebracht. De tekststempel is ook van Penny Black. Het papier is van Bo-Bunny en lekker vrolijk. Verder wat prima en budget bloemen gebruikt en eyelets.

De binnenkant is ook bewerkt en hier heb ik mijn Nestabilitie, Fiskars borderpons en een pons van EK Succes gebruikt en op een aantal bloemen hotfixsteentjes gedaan net als bij de krul op de rechterpagina. De teksten zijn van Cloud9Design en Imaginisce.

6 opmerkingen:

Saphira zei

Great Card, thanks for joining us.

Hugs Kerstin/Saphira (SWF-DT)

Ingela zei

Hi!

Really cute card and great take on the sketch!

Thanks for joining us at SWF!

Happy Easter!!!

Ingela (SWF-team)

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Mooi kaart hoor ,ook de binnenkant,heel mooi.Leuk dat je meedoet met onze challenge.

groetjes Agnes
swf-team

Sandra zei

Gorgeous card...love the images you have used and a great take on the sketch,thanks for joining us at SWF,
Take care
San x

Anoniem zei

wonderful card !! cute imnage !! thanks for joining our first challenge.
hugs tina46
swf-team

Mona zei

Thanks for take part at stamp with fun.
Your card is wonderful and the sheep image is really funny.
Hugs Mona (SWF-Team)