zondag 26 april 2009

Een paar kaartjes

Een paar kaartjes


Een paar weken geleden was Agnes hier en hebben wij samen dit kaartje gemaakt. Ik heb een paar afdrukjes mogen maken van haar stempeltjes ( High Hopes )en de copics uit mogen proberen. Ik moet zeggen dat ik het resultaat mooier vindt als met de prisma potloden. De kleuren zijn wat helderder en dat vindt ik heel mooi. Bedankt Agnes! :))
Het papier is van My Minds Eye en ik heb de stansen van de Nestabilities en Sizzix gebruikt en verder wat prima's, brads en lint.







Deze tagkaart is gemaakt voor een swap op de Yahoo groep. Ik had totaal geen inspiratie en het ging allemaal heel moeizaam, maar uiteindelijk is dit eruit gekomen. Ik heb hier een oude lijn van Imagination gebruikt. De stempel is van Whiff of Joy, en hier heb ik de Nestabilities, Sizzix stans, ponsen van EK Succes en Mc. Gill, prima's, brads, strassstenen, knoop, scrappersfloss en spacer verwerkt op de kaart.










Deze kaart is ook voor een swap op de Yahoo groep en ook hier liet de inspiratie mij in de steek. Het valt niet mee om kaarten te maken als je in zo'n scrappers dip zit.
Deze keer heb ik alleen cardstock gebruikt omdat ik geen designpapier had met de kleuren rood/wit/blauw en het moest een Koninginnedagkaart zijn begreep ik.
Hiervoor heb ik een Magnolia stempel gebruikt van het meisje met een bosje tulpen, hollandser kan het toch niet voor een Koninginnedag kaart? :))
Hier heb ik gebruikt: embossingmal en stansen van de Cuttlebug, Nestabilities, plakparels, scrappersfloss, budget bloemen, en kalenderstempel van Imaginisce en de wimpel kan ik niet achterhalen.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.