maandag 30 maart 2009

Papertake weekly Challenge












Deze challenge is gisteren afgelopen en de sketch die voor deze challenge gebruikt is gemaakt door Dawny.




Ik heb hier op de kaart een stempel van Whiff of Joy gebruikt en ingekleurd met de prisma potloden. Het papier is van Basic Grey. Ik had niet de juiste kleuren bloemen dus de groen en rode bloem heb ik met inkt bewerkt en ik heb deze keer meeldraden in het midden gedaan. Die had ik nog in de kast liggen van een aantal jaren geleden, wie wat bewaard die heeft wat..lol..:)) Verder heb ik een paar brads gebruikt. Deze keer wou ik ook graag de binnenkant versieren, vindt ik toch wel iets hebben. ;) De tekst is van Penny Black en die heb ik met de Nestabilitie uitgestanst, de stans rechts is van Sizzix. En natuurlijk heb ik deze keer ook weer alle randjes beinkt.

Geen opmerkingen: