donderdag 19 maart 2009

Eindelijk weer wat kaartjes showen

Diverse kaartjes van challenges en kaartenswaps van de Cuties.
Dit kaartje is gemaakt voor de Yahoo groep "de Cuties". Daar doe ik mee met een paaskaartenswap. Ik heb zelf geen paasstempels maar dit meisje uit de kit van Whiff of Joy en de daarbij behorende kuikentjes en paasmandje kunnen daar heel goed voor gebruikt worden.


De tekststempel is van Karen Foster en het papier is van Dream Street Papers. De ponsen en stansen die gebruikt zijn zijn van de: Cuttlebug, Nestabilities en EK Succes. Bloemen zijn van Prima en budget.
De volgende kaart is ook van de Yahoo groep "de Cuties" en is gemaakt naar aanleidng van een sketch.


Hier heb ik hetzelfde papier gebruikt van Dream Street Papers. Ook dit stempeltje komt uit de kit van Whiff of Joy. Verdere materialen die gebruikt zijn: ponsen van MC. Gill,EK Succes, Quickutz en Nestabilities. Embellishments plakparels, hotfixsteentjes, knoopje, scrappersfloss en lint. Beide kaarten zijn ingekleurd met mijn Prisma potloden.

Dit kaartje is gemaakt na aanleiding van een sketch van de Friday Sketches.




Hier heb ik een van mijn nieuwe Magnolia stempels gebruikt. De tekststempel is van Daisy Bucket. Op de sleutel heb ik een laagje Dimensional Magic Coat gedaan om hem wat te laten glansen. Verder gebruikt lint en brads. Deze keer heb ik ook de binnenkant versiert.




Aan de binnenkant heb ik stansen van de Nestabilities, Sizzix en ponsen van MC. Gill en EK Succes gebruikt evenals brads, spacer, prima bloemen en hotfixsteentje.
Het volgende kaartje is gemaakt voor de Everybody Art Challenge blog. Ook deze challenge is alweer voorbij.


Ook hier weer een stempel uit de kit van Whiff of Joy gebruikt. De tekststempel is van Imaginisce. Ik weet helaas niet van wie het papier is. Verder heb ik gebruikt: prima bloemen, lint, brad hotfix steentjes en een borderpons van Fiskars. Op de grote bloem heb ik op de puntjes een beetje silver glitter van Scribbles aangebracht.
Dit kaartje was voor de Friday sketches, ook een uitdaging die alweer voorbij is.


Dit vondt ik een hele leuke sketch om te doen en die zal ik zeker vaker maken. De stempel is van Whiff of Joy en de onderste teks "everyday" is van Autumn Leaves. De hoekstempel daarvan weet ik niet meer van wie die is. Verder gebruikt: Coluzzle, prima bloemen, brad en spacer. Op de vleugel heb ik een accentje aangebracht met glitter stickles. Het papier is van Cloud9 Design.



En de laatste kaart had ik gemaakt voor de Penny Black Challange Blog.



Dit leuke afdrukje is van Penny Black en heb ik ooit een keer gekregen van iemand. Is het geen lieverd? Die tekst vondt ik er zo mooi bij passen en die is van Inkadinkado. Op het slakkenhuisje heb ik een laagje Dimensional Magic Coat aangebracht, ik vondt dat het huisje moest glansen voor een wat natuurlijke uitstraling. Op de voorkant heb ik Nestabilities gebruikt en een pons van de Kruidvat. Verder brads, prima flowers, lint en een borderpons van de Fiskars. Het papier is van Dream Street Papers. Ook hier wou ik de binnenkant weer versieren.




En dit is het resultaat geworden. Ook aan de binnenkant heb ik de pons van de Kruidvat en de Nestabilities gebruikt. De hoekjes war de tag insteekt heb ik met de hoekpons van EK Succes gedaan. Dit slakje en de tekst hoort ook bij de tekststempel van de voorkant van Inkadinkado. Ook hier weer lint, eyelet, prima bloemen en brad gebruikt.
Alle kaarten zijn ingekleurd met Prisma potloden en reukloze terpentine.

3 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Ja je hebt niks te veel gezegd woensdag echt een leuke de PB de tekst past er echt goed bij,ook de andere kaartjes zien er mooi uit,leuk hoor,vondhet ook gezellig woensdag,overleg even met Jacq en dan mail ik je.

Gr agnes

sam zei

allemaal erg leuke kaartjes en een bekende slak :) groetjes sam

Wendy Schoonhoven zei

Geweldig leuke kaartjes heb je gemaakt, super.xxxWendy.