woensdag 17 december 2008

Workshopkaartje van Erica

Workshop kaartje van Erica.


Dit is een workshop kaartje wat Erica toendertijd op haar club had staan. Helaas is zij met haar club gestopt. Dit kaartje stond nog altijd op mijn planning om te maken en nu is het er eindelijk van gekomen. Het papier is weer van Dream Street papers. De tekst is van Penny Black en de image achter het hertje is van E.C.G. Het hertje heb ik met de nestebilities uitgestanst en gemat en daarna weer met een brad bevestigd zodat het kan draaien. Op de hertjes, mutsje, handschoen en de sneeuwpop heb ik met stickles een accent aangebracht. Met de cropadile heb ik uit zwart foam rondjes geponst en op de buik van de sneeuwpop geplakt. Langs de sneeupoppen en de kaart etc. heb ik gedoodled om het geheel wat meer op te halen. Verder eyelets en lint op de tag bevestigd.



Geen opmerkingen: