woensdag 17 december 2008

Workshop kaartje en 2 kaartjes van de onlinecrop van Tiets haar club

Workshop kaartje en 2 kaartjes van de onlinecrop van Tiets haar club.






Dit kaartje is van de workshop. Het papier wat hier gebruikt is is van Basic Grey en Dream Street Papers.Stempel is van Aud Design. Merry is gestanst met het alfabet van Quickutz: Snow Angel, en ook de swirl en het kleine tagje is van Quickutz.Verder heb ik prima's, brads, spacers, lint knoop, scrappersfloss en kant gebruikt. De pin heb ik gemaakt met een kettelstift en kraaltjes. De bloemen voorop is geponst met een pons van EK succes en daarna met een embossingmal door de Cuttlebug gehaald en bewerkt met inkt. Ook de Netabilities zijn weer tevoorschijn gehaald en het kerstlaarsje in de tekststempel is bewerkt met stickles.
Bij het 2e kaartje heb ik het papier van Dream Street Papers gebruikt. Het afdrukje is een stempel van Sugar nellie. De sneeuwsterren zijn geponst met de pons van EK succes en bewerkt met stickles. Ook op de swirls ( van Quickutz ) het ik een dotje stikles aangebracht voor een extra accent. Verder prima's en een budget bloem en brads gebruikt. De fotohoek is een stans van de Trekpleister en de tekststempel is van Daisy Bucket.
Bij deze kaart heb ik weer eens een stempel van Sarah Kay tevoorschijn gehaald. Die doen het altijd leuk. Het papier is een onbekend merk, ( waarschijnlijk KC Company ).De tekststempel is van Daisy Bucket. Verder bloemen en blaadjes van prima gebruikt en met spacers, brads, scrappersfloss en lint bevestigd. En natuurlijk ook weer alle randjes beinkt.
Alle images zijn ingekleurd met prisma potloden en reukloze terpentine.