donderdag 4 december 2008

Kaartje met mandy stempel

Wedstrijd kaartje met mandy stempel.








Hier heb ik de Mandy stempel weer eens tevoorschijn gehaald. Op het blog van Designteam Mandy stempels is een wedstrijd deze maand om een kerstkaart te maken met hun stempels. Het meisje heb ik ingekleurd met prisma potloden en daarna heb ik haar nog een keer op design papier gestempeld en de kleding uitgeknipt en op het meisje geplakt. Het designpapier is van Basic Grey. De openhaard is een stempel van Magnolia. Op het hartje van de bloem heb ik rode glitterstickles gedaan. Op de krans om de openhaard, de schoenen en lippen heb ik een glanslaagje met dimensional magic coat gedaan. In het midden van de strikken heb ik voor een extra accent hotfixsteentjes geplakt. Dit geeft een heel leuk effect en haalt de kaart ook weer omhoog.Verder bloemen,brad,spacer,lint en stro gebruikt.

Geen opmerkingen: