zondag 9 november 2008

House Mouse Challenge 12

House Mouse Challenge 12

Het thema deze week is " a recipe". Je moet lint, 2 knopen, vilt en een gegolfde rand verwerken op je kaart.
Dit vindt ik zo'n leuke stempel van House Mouse, de vrolijkheid spat er vanaf. :))
Hier heb ik het papier van My minds Eye gebruikt, de kleuren vondt ik perfect bij de stempel passen. De springende muisjes heb ik extra gestempeld en als 3d effect erop geplakt. Dat brengt meer diepte in de kaart en lijken de muisjes echt te springen. Op de speldenkussen heb ik een paar hotfix steentjes geplakt, zo lijken het net echte kopspelden. De ticket tekststempel is van hero Arts. De bloemen zijn van prima en de blaadjes heb ik gestanst met ponsen van EK Succes.
De onderste tekststempel van " always playful" is van Autumn Leaves, die heb ik op schrinkie dinkie gestempeld, ingekleurd met stiften en gekrompen met de heattool. Deze tekst vondt ik zo leuk om erbij te doen omdat de ondeugendheid en speelsheid er gewoon van afstraalt en de tekst er dus perfect bijpast.
Alles is ingekleurd met prisma potloden en de randjes beinkt. De hoeken heb geponst met de billenpons.




Hier een close-up van het springende 3d muisje. :))En hier kan je de tekst op schrinkie dinkie goed zien.


7 opmerkingen:

Rachel zei

omgoodness, this is such a cute card! i love everything about it.

Emma zei

Such a fantastic card. Love how you have used the 'ingredients' x

Els G. zei

Fantastische kaart Rosalien! De tekst past inderdaad geweldig bij de speelse afbeelding!
Els
x

Sharon zei

Such a fun card, lovely HM image.

Heather zei

Great card - I love that image and the way you have added extra pins to the cushion.
hugs Heather xx

gailscraftyplace zei

This is so gorgeous, I haven't seen this stamp before, It's so cute, you've made a beautiful card. Love evrything about it. Hugs. Gail xx

Carolyn Bounds zei

Your card is awesome!!! I love the bright and cheerful colors, and the paper fit the image perfectly...those mice definitely look like they are having a lot of fun:o) The border at the bottom of your card is also fabulous!!! I wish I could think of things like that! Brilliant card!!!

Hugs!
Carolyn