donderdag 11 september 2008




Van de week is 2x een onlinecrop van de club "Crazy Meiden" geweest en heb ik ook meegedaan.De eerste keer kregen we de maten en voorbeeld van het mannenkaartje door en daar moesten we mee aan de slag. Ik heb hier restjes papier van Imaginisce en Kaisercraft voor gebruikt.Verder gebruikt, lint, knopen, garen, pons mickey, netebilitie ronde mal, Quickutz Swirls, stempels van Making Memories. Op de stropdas heb ik op de donkerblauwe stippen wat glitterwriter gedaan.
Bij het Sarah Kay kaartje kregen we alleen de maten door die we moesten knippen en eventueel matten en daar moesten we zelf wat mee doen. Het is zo leuk om te zien dat het kaartje er uiteindelijk bij iedereen totaal anders uitziet. Dit is mijn uitwerking ervan geworden. Ook hier weer de Nestebilities gebruikt, Quickutz Swirls, brads, prima flowers, en de tekststempel is van Hero Arts.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Leuke kaartjes heb je gemaakt,de mannenkaart vind ik erg geslaagd op deze manier vind het altijd moeilijk om een mannenkaart te maken.

Gr Agnes

Bev zei

Wow, gorgeous cards!! Love the papers on both. The card for a man is brilliant

hugs Bev x