dinsdag 23 september 2008

online crop crazy meiden




Vorige week waren er weer 2 online crops bij Crazy Meiden. En dit zijn mijn kaartjes geworden.Het papier wat ik bij de kerstkaart gebruikt hebt is van Debbie Mumm en Creative Imaginations. De tekststempels zijn van Blond Moments, het rendier is een stempel van Whipper Snapper en de kerstballen is een goedkope stempel van de marskramer. Alles is weer ingekleurd met de prisma potloden en hier en daar wat glossy aangebracht en goudkleurig stickels op de balletjes van de kerstkrans wat de rendier om zijn nek heeft.
Op het andere kaartje heb ik een Magnolia afdruk gebruikt. Het papier is van S.E.I.. Verder de Netabilities , Fiskars borderpons, prima's, brads en lint gebruikt. De tekststempel is van Autumm Leaves.

1 opmerking:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

De kerst kaart vind ik super,en de andere vind ik ook leuk maar de kerst had ik meteen zo iets van die is leuk.

Gr Agnes